A custruzzione di pile di carica hè diventata un prughjettu d'investimentu chjave in parechji paesi

A custruzzione di pile di carica hè diventata un prughjettu d'investimentu chjave in parechji paesi, è a categuria di pruvista di energia di almacenamentu d'energia portatile hà sperimentatu una crescita significativa.

A Germania hà lanciatu ufficialmente un pianu di suvvenzione per stazioni di ricarica solare per i veiculi elettrici, cù un investimentu di 110 miliardi d'euros !Hè previstu di custruisce 1 milione di stazioni di ricarica per u 2030.

Sicondu i rapporti di i media tedeschi, à partesi da u 26, tutti quelli chì volenu usà l'energia solare per carricà i veiculi elettrici in casa in u futuru pò dumandà una nova suvvenzione statale furnita da u KfW Bank di Germania.

A custruzzione di pile di carica

Sicondu i rapporti, stazioni di ricarica private chì utilizanu energia solare direttamente da i tetti ponu furnisce un modu verde per carricà i veiculi elettrici.A cumminazione di stazioni di ricarica, sistemi di generazione di energia fotovoltaica è sistemi di almacenamentu di energia solare rende questu pussibule.KfW furnisce avà sussidi finu à 10 200 euro per l'acquistu è l'installazione di questi equipaghji, cù u sussidu tutale chì ùn supera micca 500 milioni d'euros.Se u subsidiu massimu hè pagatu, circa 50 000veiculu elettricui pruprietarii prufittàranu.

U rapportu hà indicatu chì i candidati anu da risponde à e seguenti cundizioni.Prima, deve esse una casa residenziale propiu;condos, case di vacanze è edifizii novi ancora in custruzzione ùn sò micca eligibili.A vittura elettrica deve ancu esse digià dispunibule, o almenu urdinatu.I vitture ibride è e vitture di l'imprese è di l'affari ùn sò micca cuparti da stu subsidiu.Inoltre, a quantità di u subsidiu hè ancu ligata à u tipu di stallazione.

Thomas Grigoleit, espertu di energia in l'Agenzia Federale di Cummerciu è Investimenti Tedesca, hà dettu chì u novu schema di sussidimentu di a pila di carica solare coincide cù a tradizione di finanziamentu attraente è sustenibile di KfW, chì certamenti cuntribuisce à a prumuzione di successu di i veiculi elettrici.cuntribuzione impurtante.

L'Agenzia Federale Tedesca di Cummerciu è Investimenti hè l'agenzia di u cummerciu esteru è di l'investimentu internu di u guvernu federale tedescu.L'agenzia furnisce cunsulenza è supportu à e cumpagnie straniere chì entranu in u mercatu tedescu è aiuta à e cumpagnie stabilite in Germania per entra in i mercati esteri.

Inoltre, a Germania hà annunziatu chì hà da lancià un pianu d'incentivazione di 110 miliardi d'euros, chì sustene prima l'industria automobilistica tedesca.I 110 miliardi d'euros seranu utilizati per prumove a mudernizazione industriale tedesca è a prutezzione di u clima, cumpresa l'accelerazione di l'investimentu in spazii strategichi cum'è l'energia rinnuvevuli., Germania hà da cuntinuà à prumove l'investimentu in u novu campu di l'energia.U numaru di veiculi elettrici in Germania hè previstu di aumentà à 15 milioni da u 2030, è u numeru di stazioni di ricarica di supportu pò aumentà à 1 milione.

A Nova Zelanda pensa à spende $ 257 milioni per custruisce 10 000 pile di carica di veiculi elettrici

U Partitu Naziunale di a Nova Zelanda rimetterà l'ecunumia nantu à a strada investendu assai in l'infrastruttura chì u paese hà bisognu per u futuru.Pila di carica di vittura elettricainfrastruttura serà un prughjettu d'investimentu chjave cum'è parte di u pianu attuale di u Partitu Naziunale per ricustruisce l'ecunumia.

Impulsatu da a pulitica di transizione energetica, u nùmeru di novi veiculi d'energia in Nova Zelanda aumenterà più, è a custruzzione di l'equipaggiu di ricarica di supportu continuarà à avanzà.I venditori di pezzi d'auto è i venditori di pile di carica continuanu à attentu à stu mercatu.

Impulsatu da a pulitica di transizione energetica, u nùmeru di novi veiculi d'energia in Nova Zelanda aumenterà più, è a custruzzione di l'equipaggiu di ricarica di supportu continuarà à avanzà.venditori di ricambi auto èpila di caricai venditori cuntinueghjanu à attentu à stu mercatu.

I Stati Uniti sò diventati u sicondu mercatu di veiculi elettrici più grande di u mondu, chì a dumanda di pile di carica aumentà à 500 000.

Sicondu i dati di l'agenzia di ricerca Counterpoint, a vendita di a maiò parte di e marche di vitture in u mercatu di i veiculi elettrichi di i Stati Uniti anu aumentatu significativamente in a prima mità di u 2023. In u primu trimestre, a vendita di i veiculi d'energia nova in i Stati Uniti hà crisciutu assai, superendu a Germania per diventà. U mercatu di veìculi d'energia novu più grande di u mondu dopu a Cina.In u sicondu trimestre, e vendite di veiculi elettrici in i Stati Uniti anu aumentatu da 16% cumparatu cù u listessu periodu di l'annu passatu.

Cume u mercatu di i veiculi elettrici cuntinueghja à cresce, a custruzzione di l'infrastruttura hè ancu accelerata.In u 2022, u guvernu hà prupostu d'investisce 5 miliardi di dollari in a custruzzione di pile di carica publica per i veiculi elettrici, cù l'obiettivu di custruisce 500 000 pile di carica di veiculi elettrici in i Stati Uniti per u 2030.

L'ordine sò aumentati di 200%, u almacenamentu d'energia portatile hè splutatu in u mercatu europeu

L'equipaggiu di almacenamentu di l'energia mobile cunvene hè favuritu da u mercatu, in particulare in u mercatu europeu induve a mancanza di energia è u razionamentu di energia sò dovute à a crisa energetica, è a dumanda hà dimustratu una crescita splusiva.

Dapoi u principiu di questu annu, a dumanda di prudutti di almacenamentu d'energia mobile per l'utilizazione di energia di salvezza in spazii mobili, campeghju è certi scenarii d'usu di casa hà cuntinuatu à cresce.L'ordine vindutu à i mercati europei cum'è a Germania, a Francia è u Regnu Unitu rapprisentanu un quartu di l'ordine globale.


Tempu di post: 17-oct-2023